Právě se díváte na zřejmě jediné Porsche 959 Cabriolet na světě. Jedinečný kousek je navíc na prodej, takže si o něm pojďme říci něco víc.
Vše má na svědomí dealerství Auto Becker, který nabízí vůz k prodeji prostřednictvím firmy ADR Motorsport . Vůz začal svůj život jako klasické Porsche 959 už v roce 1987. O jedenáct let později se však bílý skvost stal účastníkem celkem vážně vypadající nehody.
Bez ohlednu na vizuální poškození byl vůz byl převezen právě do firmy Auto Becker a skrze ní se do jeho opravy kluci z ADR Motorsport, Ti ho ostatně chtějí někomu prodat, jenže jak vidíte, něco mu "chybí". Dotyčný šťastlivec si totiž bude moci koupit defafto jedinečné 959 Cabriolet se stavem tachometru 8198 km.
K auto dostane zákazník i originální sadu nástrojů, dvě čelní skla a sadu vnějších zpětných zrcátek. Pod kapotou se ukrývá starý známý šestiválec s objemem 2847 cm3, jenž posílá na zadní nápravu 450 koní a 500 Nm točivého momentu skrze manuální převodovku.
Pokud vás zajímá víc, jak vypadá jedinečné Porsche 959 Kabriolet na světě, pak se můžete podívat na tento odkaz. Více fotek najdete zde a je to vážně zajímavá podívaná. A jeho cena? Ta je dostupná pouze na vyžádání.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?