S poněkud překvapivým oznámením přichází marketingový šéf společnosti Bugatti. Podle něj máme zapomenout na myšlenku otevřeného hypersportu Chiron.
S informací přišel britský magazín Autocar a podle něj nikdy Chiron nebyl stavěn jako základ pro otevřené verze typu Targa nebo kabriolet. Přitom jeho předchůdce Veyron Grand Sport a Grand Sport Vitesse dostal postupem otevřené provedení Targa.
Přitom ale samo Bugatti analyzuje vyhlídky na to, že přijde s různými typy derivátů Chironu. V tomto okamžiku se ale soustředí na prodej všech 500 kupé naplánovaných pro výrobu. Zatím jich 15 namířilo do Velké Británie, kde každý ze zájemců zaplatil za vůz 1,9 milionu liber.
Mimochodem, Bugatti skutečně plánuje překonat světový rychlostní rekord v kategorii produkční vůz, a to už v roce 2018. S největší pravděpodobností se tento pokus uskuteční na 21 km dlouhém oválu, na němž tehdy Veyron Super Sport zajel rekord v podobě 431 km/h.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?