U amerického Jeepu se chystají na příchod vlajkové lodi, která by měla být konkurencí pro britský Range Rover. Dočkat bychom se měli už příští rok.
O všem informoval generální ředitel Jeepu Mike Manley. Už loni přitom uvedl na ženevském autosalonu, že se Jeep ukáže s velkým luxusním SUV. Právě o něm vám přinášíme první podrobnější informace.
Nové velké SUV ponese staronové jméno Wagoneer a podle dosavadních zpráv by to měl být luxusnější a výkonnější bratr modelu Grand Cherokee. Právě s ním bude sdílet část techniky a výbavy, ovšem jinak to bude samostatná modelová řada.
Časem se má na trh dostat i větší a luxusnější provedení Grand Wagoneer, který se vlastně od základnější verze bude lišit jen ve vzhledu. V kabině pak najdeme lepší materiály, kvalitní zpracování a výbavu, se kterou by měla novinka od Jeepu soupeřit s nejluxusnější verzí Range Roveru.
A co najdeme pod kapotou obou novinek? U Jeepu Wagoneer a Grand Wagoneer máme čekat přeplňovaný 3,8-litrový vidlicový osmiválec. Evropa pak dostane ještě třílitrový naftový šestiválec v různých výkonnostích variantách.
Obě novinky dorazí na trh nejdříve v roce 2018, ale není vyloučeno, že si Jeep s premiérou obou vozů pospíší.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.