Konečná. Citroën nepočítá s nástupci modelů C4 a C5

ar5, 2. července 2016, 07:14 Google+

U francouzské automobilky Citroën s v posledních letech dějí víc než velké změny. Máme tady například novou generaci Citroënu C3 a dnes je jisté, že větší C4 a C5 se do budoucna stanou jen prázdnými pojmy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Citroën C5 2.0 BlueHDI 180 (2015)

Citroën C5 2.0 BlueHDI 180 (2015) | foto: Roman Havlín

Sdílejte článek

O celé věci se rozhovořil šéf produktového oddělení Xavier Peugeot. Ten prozradil, že „Citroën chce být mainstreamovým hráčem, a jako takový musí pokrýt různé segmenty trhu. Citroën se tedy bude pohybovat i ve střední třídě, kde je aktuálně nabízen model C5. Dostane ale přímého nástupce? Tím si nejsem úplně jistý.“

Jeho slova podpořil Peugeotův kolega Pierre Monferrini, který dodal: „Ve střední třídě budeme přítomni, ale nikoliv s konvenčním modelem.“ Společně s tím se má změny dočkat i model C4.

„C4 bude nová, ale taktéž nikoliv konvenční. Je totiž možné změnit image modelu, a to chceme udělat právě s tímto vozem. A pravděpodobně kvůli tomu změníme siluetu auta,“ řekl dále Xavier Peugeot.

Změny se dále dotknou pětimístného modelu C4 Picasso a sedmimístného Grand C4 Picasso. Do budoucna mají dostat jediného nástupce, jenž dostane za úkol splnit potřeby všech zákazníků toužících po prostorném MPV. Více informací ale zatím o této novince známo není, takže nezbývá, než si počkat na další postupně zveřejňované informace.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Konečná. Citroën nepočítá s nástupci modelů C4 a C5

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Speciální automatické pluhy postavené na základě těžkého tahače Mercedes-Benz Arocs

Mercedes testuje sestavu monstrózních pluhů. Mají speciální určení a jediného řidiče

BMW M550i poškozené hurikánem Harvey

Luxusní BMW M550i neujelo ani kilometr. Proč ho nikdo nechce ani za 23 tisíc?

Nissan GT-R v úpravě LM1 RS GT-R

Upravený Nissan GT-R chce zajet nový rekord Nürburgringu, bude mu k tomu 1100 koní stačit?

Ilustrační foto

Odborníci spočítali, kolik stojí dopravní zácpy. A jedna vláda už začala situaci řešit

Subaru Forester se nebojácně popralo s pořádnou pouštní dunou

Subaru zase jednou dokázalo, proč patří na špici mezi čtyřkolkami

Tetris na palubním počítači vozu GAZelle Next

To tu ještě nebylo! Ruská automobilka ukryla do palubního počítače oblíbenou kratochvíli

Range Rover Velar je jedním z nejkrásnějších SUV na trhu.

Má nápad Land Roveru šanci? Chce zatočit s čínskými plagiátory, fanoušky ale nepotěší

reklama
reklama

Doporučujeme

Tesla Model S

Tesla je vyšetřována za první smrtelnou nehodu vozu s autopilotem

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Cena STK je nesmyslně přemrštěná! Proč platíme víc než naši sousedé?

  2. Jen to majitel zkouší nebo má jeho BMW skutečně takovou hodnotu? Za 32 let není ani zajeté

  3. Desatero pro bezpečnou jízdu v zimě od profesionálního závodníka. Na co si dát pozor?

  4. Není kolo jako kolo, na tom od BMW se totiž ani nezapotíte

  5. Podívaná, při které se tají dech. Shelby Baja Raptor si podmanil pouštní duny

  6. V Polsku vznikne největší evropská továrna na baterie elektromobilů, Tesle však konkurovat nedokáže

reklama

Zprávy odjinud