Mercedes-AMG GT by se měl ještě letos ukázat ve verzi s plátěnou střechou. Po nedávno představeném ostrém provedení GT R se tak jedná o další novinku do modelové řady AMG GT.
Základní provedení Mercedesu-AMG GT se poprvé ukázalo už loni a v nabídce je ve dvou základních a v jednom velmi ostrém provedení. Pod kapotou mu pracují čtyřlitrové osmiválce s výkony 340 a 375 kW. Hardcore edice GT R pak nabídne 585 koní a točivý moment 700 Nm.
Otevřený Mercedes-AMG GT Roadster má přijít na světové trhy až v příštím roce. Pod kapotou dostane stejné motory, které nabídnou totožné výkony jako základní provedení kupé.
V modelové nabídce se ale AMG GT Roadster nemá stát konkurencí pro lety prověřený Mercedes-Benz SL. Ten je podle vedené značky především luxusním GT, kdežto AMG GT Roadster má být čistokrevným sportovním vozem.
A jak by mohl vypadat otevřený Mercedes-AMG GT Roadster? O to se postaral světoznámý grafický mág Theophilus Chin. Ten vzal klasické kupé, odstranil mu střechu a lehce poupravil celou záď tak, aby nebyla poznat lehká střešní amputace.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.