Japonské Mitsubishi vytvořilo koncept, jenž zkombinuje velmi dobré dovednosti v terénu a přitom bude plug-in hybrid. Podívejte se na jeho první snímek.
Premiéru si novinka s názvem Ground Tourer odbude na letošním pařížském autosalonu. Z prvního snímku zahaleného ve tmě vidíme do sportovna střižený crossover s výrazným spoilerem. Novinka má nabídnout solidní jízdní vlastnosti, a to jak v terénu, tak na běžné silnici.
Ground Tourer se stane další evolucí designérského stylu Dynamic Shield, který známe například z aktuálního SUV Outlander. Automobilka slibuje, že koncept nabídne funkční krásu, silný motor a kvalitní řemeslné zpracování.
Nejvíce podstatnou zprávou je fakt, že Ground Tourer využije plug-in hybridní pohon. Naopak skoro nikdo netuší, zda chystaná novinka nahradí nějaký současný model v nabídce. Víme jen to, že nová generace modelu ASX to nebude, na ní se totiž již delší dobu pracuje.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?