Williams vnímá rok 2017 a nová pravidla jako svou velkou příležitost

Felipe Massa v Baku

Felipe Massa v Baku | foto: Williams F1 Team

Williams si myslí, že bude mít příští rok, kdy se dojde k velké změně technický pravidel, velkou příležitost stáhnout náskok těch nejrychlejších týmů.

V uplynulých dvou sezónách skončila stáj z Grove na třetím místě v šampionátu konstruktérů, letos se ale mírně propadla a po osmi závodech ji patří čtvrtá příčka za Mercedesem, Ferrari a Red Bullem. Nutno ovšem podotknout, že její rozpočet nedosahuje takové velikosti, jako je tomu v případě výše uvedených soupeřů.

Šéf výkonnosti Rob Smedley přesto věří, že příští rok pro Williams představuje i přes finanční omezení příležitost stáhnout náskok svých rivalů: "Způsob, jakým teď vyvíjíme auta v F1 s omezením aerodynamického testování mnohem více svědčí někomu, kdo je limitován zdroji. Rok 2017 je velkou příležitostí Williamsu dotáhnout se zpět na čelní týmy."

"Musíme toho být schopni, jinak skončíme v F1 jako druhořadí. Musíme maximálně využít tuto příležitost. Cílem společnosti je to dokázat a posunout se kupředu, nejen zůstat tam, kde jsme. Williams má mnoho silných stránek a my je musíme dále využívat, stejně jako dosahovat růstu v těch slabších oblastech," pokračuje Smedley.

img-responsive

Williams by se chtěl příští rok dostat na úroveň Mercedesu a Ferrari | foto: Williams F1 Team

"Nemáme žádnou velkou slabinu. To je neustálá chyba v F1 - zaměřme všechna na tuto specifickou oblast. Pokud nejde o nějakou oslňující chybu, pak si tohle nemůžete dovolit. I když jste v jedné oblasti o něco slabší, tak to neznamená, že byste toho do ní měli vložit více, protože všechny ostatní věci musí klapat a vy se musíte snažit ve všech oblastech.

Musíme nalézat výkonnost ve voze, ať už jde o mechaniku auta, aerodynamiku či technologii pneumatik. Musíme tlačit na to, abychom se v oblasti celého provozu společnosti posouvali kupředu," vyzývá šéf výkonnosti Williamsu.

Diskuze:

Počet příspěvků: 4 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu