Po omlazení oblíbené zadokolky, přichází Subaru s novou limitovanou edicí BRZ, která na trh dorazí již v příštím roce. V čem se odlišuje od běžného BRZ?
Nová limitované edice nese název „Series.Yellow“. Jak již tento název napovídá, pět set vyrobených kusů bude k dispozici pouze v křiklavě žluté barvě. Ta nás provází i interiérem. Žluté prošívání zdobí nejen ergonomicky tvarovaná sedadla, ale i palubní desku a žluté barvě neunikly ani kliky dveří.
Technicky vůz vychází z faceliftovaného modelu v nejvyšší příplatkové výbavě, s názvem Performace Package. Tento balíček obsahuje výkonné brzdy Brembo, tlumiče Sachs nebo přepracovaný podvozek a stabilizační systém. Pod kapotou pracuje známý dvoulitrový boxer, jehož výkon po faceliftu vzrostl na hodnotu 205 koní a točivý moment se ustálil na hodnotě 211 N.m.
Jedinou výraznou změnou, oproti běžnému pofaceliftovanému BRZ, jsou nová sportovní kola a hlavně nový samosvorný diferenciál Torsen, se zkráceným převodem, z 4,3:1 na 4,1:1. Bohužel Subaru se zatím nevyjádřilo o tom, kde bude model nabízen a je tak otázkou, dočká-li se několika kusů této edice i český trh.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?