Také Ford podlehl módě, Fiesta a Focus nabídnou vzhled verzí ST bez patřičné techniky

ar6, 3. června 2016, 04:00 Google+

Vzhled sportovní varianty bez jakkoliv upravené techniky je poněkud zvráceným trendem posledních několika let. Stačí si vzpomenout na všechny ty modely R-Line, Monte Carlo nebo GT Line. Dnešním dnem si mezi tato označení zapište další, Ford totiž přichází s Fiestou a Focusem ST-Line.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fordy Fiesta a Focus přicházejí ve sportovně laděné variantě ST-Line.

Fordy Fiesta a Focus přicházejí ve sportovně laděné variantě ST-Line. | foto: Ford

Sdílejte článek

Jestliže alespoň trochu znáte dnešní strategii automobilek ohledně sportovních a pseudosportovních derivátů, dávají verze ST-Line dokonalý smysl. Vždyť zaujmout na první pohled chce každý, vyladěný přeplňovaný dvoulitr k tomu ale příliš nepotřebuje. To vyšperkovaná Fiesta s tří- nebo pětidveřovou karosérií a Focus ve variantě hatchback nebo kombi splňují dokonale. Samozřejmě, pokud je vybavíte prvky ST-Line.

Jejich výčet je poměrně jednoduchý a vlastně také docela zřejmý. Oba modely mají černou masku chladiče se strukturou včelí plástve, tmavé okolí mlhovek, černou linku pod bočními okny, difuzor, zadní spoiler, několik specifických znáčků a 17palcová litá kola v šedé metalíze Rock. Fiesta dostala navíc přední splitter, Focus má novou střední část předního nárazníku. Uvnitř došlo na anatomická sedadla s kontrastním červeným prošíváním, perforovanou kůží čalouněný sportovní volant, hliníkové pedály, specifickou hlavici řadicí páky a prahy s logem ST-Line.

Jedinou výraznější technickou úpravou je o 10 milimetrů snížený sportovní podvozek. Pod kapotou Fiesty může být litrový tříválec EcoBoost o výkonu 100, 125 nebo 140 koní, respektive naftová patnáctistovka TDCi o výkonu 95 koní. Focus má litrový EcoBoost o výkonu 125 koní, dále 1.5 EcoBoost s výkonem 150 nebo 182 koní, 1.5 TDCi o výkonu 120 koní a konečně dvoulitr TDCi se silou 150 koní. Fiesta v Německu startuje na 17 150 eurech (cca 464 000 korun), Focus pořídíte za nejméně 23 610 eur (cca 638 000 korun).

Google+ Vytisknout

Diskuze: Také Ford podlehl módě, Fiesta a Focus nabídnou vzhled verzí ST bez patřičné techniky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ford Focus

Ford přiznává technické problémy motorů prvních Focusů RS

Náraz byl tak silný, že poškodil i pravou část vozu.

Vyrobili z totálky leštěnku? Tohle museli Rusové odkoukat od Čechů

Nejostřejší Škoda Fabia nové generace oslavuje závodní úspěchy Fabie R5 ve světě rally

Ostrá Škoda Fabia nové generace! Jaká je?

Ilustrační foto

Jak se zachovat při smyku? Základní pravidlo je vždy stejné

Lunar Rover na Měsíci

Nejodvážnější cesta v historii motorismu měřila jen 35 kilometrů a uskutečnila se před 45 lety

Buick Roadmaster Skylark Convertible

Auta hudebních legend šedesátých letech? Třeba Neil Young

reklama
reklama

Doporučujeme

Hyundai RM16 je třetím pokračováním dvoumístného kupé s motorem uprostřed.

Hyundai má už třetí kupé s motorem uprostřed, do výroby ale RM16 nezamíří

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Jak vybrat kapalinu do ostřikovačů? Některé vám mohou rozežrat auto

  2. Kráska s okřídleným šípem? Škoda 1000/1100 MBX ohromila svět

  3. TEST: Mitsubishi ASX 2018 facelift prospěl. Pozornost ale věnujte výbavě a motorizaci

  4. Test: Peugeot 5008 je sice SUV bez 4x4, má ale něco, co mu konkurence může jen závidět

  5. Senna, nejextrémnější vůz automobilky McLaren byl představen

  6. Facebook opět ukázal svou sílu. Majitel ukradené Hondy sám vypátral zloděje a předal ho policii

reklama