DISKUZE K ČLÁNKU FIA ohledně barevného provedení přileb v Monaku bude benevolentní

Ty tam jsou časy, kdy design přileb byl jednoduchý, téměř výhradně jednobarevný, takže bylo možné na dálku poznat, kdo v kokpitu sedí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA ohledně barevného provedení přileb v Monaku bude benevolentní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 27.05.2016 16:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasoval 1 člověk) 26.05.2016 14:09
Ještě v 90. letech piloti ctili svoje barvy a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001889

    uzivatel001889

    178.255.168.XXX
    Když už je tu článek zmiňující FIA, tak Jean Todt byl mimochodem dneska v ČR, konkrétně odstartoval 5. ročník New Energies Rallye v Českém Krumlově 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002039

    uzivatel002039

    89.102.57.XXX
    Emerson mel prilbu cerno cervenou :-)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      82.117.159.XXX
      11
      ...nebo taky modro červenou

      Autor měl asi na mysli Wilsona a Christiana Fittipaldiovic 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.131.XXX
    Ještě v 90. letech piloti ctili svoje barvy a dalo se na první pohled poznat, kdo je kdo. Dneska jsou to přeplácaný strakatý zrůdnosti, navíc každej rok (ještě nedávno každej závod) jiný, často s minimální kontinuitou. Ach jo.
    Asi jediná helma, která se mi ve startovním poli opravdu líbí, je Vettelova bílá s trikolórou (ovšem ta výhrada o kontinuitě zrovna u něj platí dvojnásob).

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • virtual

      virtual

      89.29.90.XXX
      Hele a jak dlouho tě při střihu záběru "mate ta strakatá zrůdnost"? Na obrazovce máš pořád pořadí, z helmy je vidět asi 1,5dm čtverečního, nemám pocit, že zrovna tohle je problém současné F1...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.233.XXX
        Netvrdil jsem, že je to problém. Alespoň ne problém akutnější než některé jiné. Konstatuji, že se mi to nelíbí, že je to jeden z kroků k anonymitě, která diváckýmu zájmu rozhodně nepřidá (což si -kupodivu- uvědomil i organizátor a spolu se startovními čísly v té věci alespoň něco podnikl) a že z toho nemám radost.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          83.208.82.XXX
          Vždy si vzpomenu na to, co říkal dnes už nebožtík Clay Regazzoni: Přilba by měla být součástí závodníkovy osobnosti, jeho erbem, vizitkou a vzkazem pro fanoušky. Střídat její provedení si může dovolit v samotném začátku kariéry, pak už by měla být součástí jeho já. Clay na počátku závodního života jezdil se zelenou přilbou se žlutými kosočtverci, což byl projev obdivu k jeho příteli Silvio Moserovi, ale posléze se držel jednotného designu bez ohledu na tým, ve kterém jezdil.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • virtual

            virtual

            89.29.90.XXX
            Reakce na oba dva komentáře nade mnou: pravděpodobně jsem (o dost?) mladší než RoBertino, nicméně z mého pohledu zájmu nepřidává dnešní "bavičsko-bulvární" styl. Já chci sledovat zajímavý sportovní výkon a vůbec mě nezajímá soukromí, duchaplné myšlenky ve tweetech nebo bavičské schopnosti s mikrofonem na pódiu. Ani ta čísla mi nepřijdou nijak smysluplná, naopak snaha mít co nejnižší číslo mi přijde sportovní, zpeněžit nějakou 44 z formule je kšeft, nic víc.
            RoBertino, když se podíváš na ta provedení, často se příliš nemění. Nejvíc se mění loga sponzorů, samotný design se spíš lehce obměňuje a tak 3 roky starou a současnou určitě poznáš (že je stejného pilota).

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama