Především CR-V je nejvíc prodávaným modelem v Evropě a velkou oblibu si tahle velká Honda zařídila i v USA. Nově se tak objevila počítačová vizualizace jejího nástupce.
Ta vznikla na základě nové neoficiální ilustrace od jednoho z čtenářů zahraničního webu Motor1.com. Příští generace bude více do sportovna a můžeme zde vidět jistou inspiraci nejnovější desátou generací Hondy Civic. DÍky větším rozměrům se do budoucího CR-V usadí až sedm pasažérů.
Logicky tak dojde k nárůstu rozvoru z 2,61 na 2,7 metru, a to se týká pouze pětimístné verze. Provedení s dalšími dvěma sedadly nabídne ještě o něco větší rozvor. Co se týče pohonu, pod kapotou najdeme 1,5litrový přeplňovaný benzinový čtyřválec a 1,6litrový turbodiesel se dvěma turby.
V základu přijede nové Honda s pohonem předních kol, až za příplatek čekejme elektronicky přiřaditelnou zadní nápravu. Rok po premiéře nové generace se má představit taktéž plug-in hybridní verze.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?