Chevrolet vypustil do světa nové informace o tom, jaká bude příští generace sporťáku Corvette. Někteří fanoušci modelu tak budou nejspíše hodně překvapeni.
Podle dosavadních zpráv nás totiž čeká Corvetta s motorem umístěným uprostřed. Do nabídky se postupem času zařadí i verze s pohonem všech kol a dvěma elektromotory. To vše nás přitom čeká už za dva roky, kdy dorazí v pořadí osmá generace.
Se všemi informacemi přišel americký magazín Car & Driver a nová generace Corvette se má zkraje prodávat stále s klasickým osmiválcovým motorem OHV small-block o výkonu 475 koní. Hned o rok později ale dorazí zmíněná Corvetta s úplně novým motorem s rozvodem DOHC.
O další rok později dorazí varianta Hybrid, která má mít na přední nápravě dva pomocné elektromotory. My sami jsme tak moc zvědavi na to, jak moc se nová Corvetta odkloní od stávající koncepce a jaké bude mít prodejní úspěchy. Populární americký sporťák ve čtyřkolce je totiž něčím, co asi většina fanoušků ani nikdy neplánovala vyslovit, natož možná i vlastnit.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?