Lamborghini Huracán se s 5,2litrovým atmosférickým desetiválcem postaralo o pořádný rozruch mezi fanoušky. Nově se chystá otevřená verze Spyder, jejíž podoba unikla před několika dny.
Premiéra verze Spyder by se mohla uskutečnit na letošním autosalonu v Paříži nebo na výstavě aut v americkém Pebble Beach. Po internetu kolují snímky Spyderu a oproti verzi LP610-4 je vidět jiný přední nárazník a odlišně tvarované boční vstupy sání.
Proměnou si prošla i střední část nárazníku, ventilační mřížka motorového prostoru a lehkého změnšení doznaly „žábry“ na víku. Pod kapotou vozu má pracovat ten samý motor s výkonem 580 koní, který bude opět spolupracovat s automatickou převodovkou.
Kde kdo by si přitom přál manuál, protože s ním je větší porce zábavy. Doba se však mění a poslední Lambo s manuálem se představilo před hodně dlouhou dobou.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?