Lehce omlazený Lexus IS ukázal svou tvář na právě probíhajícím autosalonu v Číně. Co nabídne nového?
Samo vedení Lexusu říká, že původní designový styl modelu IS se ukázal být hodně populární, a proto podstatu vnějšího vzhledu takřka nenarušil. Nejmarkantnější změnou jsou snad jen po obou stranách výraznější přívody vzduchu v předním nárazníku a lehce odlišné světlomety.
Při pohledu dozadu jsou k vidění výraznější svítilny ve tvaru písmene L a přibyly zde i obdélníkové koncovky výfuku. Do nabídky vstoupil i nový design litých kol, tím ale změny zvenčí nabírají konce.
Dokonce i pohonné ústrojí nedostalo žádné změny. To znamená, že v nabídce stále budem vídat verze IS 200t, IS 300 a IS 350. Nesmí chybět i balíčky F Sport. Na světové trhy pak dorazí omlazený IS koncem letoška.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?