Americký Ford minulý týden zprovoznil objednávkovou aplikaci na novou generaci supersportovního Fordu GT. S tím je však spojen jeden malý problém.
Doposud je totiž evidováno sedm tisíc objednávek, což je sice hezké, jenže Ford vyrobí pouze 250 aut za jeden rok. Výroba poběží pouhé dva roky, což znamená, že víc jak pětset jich vyrobeno být nemá. Co tedy provede Ford s tímhle obřím počtem zájemců?
Zatím je ale šance získat nový Ford GT celkem velká. Narozdíl od jiných automobilek se u Fordu nekouká na váš stav bankovního konta, nýbrž na to, jak moc dobrý zákazník jste. Výrobce bude ze seznamu vybírat ty zákazníky, kteří si podle něj zaslouží vlastnit jejich nejnovější klenot.
Podle něj dostanou přednost ti, kteří chtějí auto řídit, udržovat a ponechat si ho. Spekulanti by tak neměli mít žádnou šanci. Kromě toho, nový Ford GT bude jedno z nejdražších aut na světě. Jeho cena totiž překročí hranici, na které se pohybuje Lamborghini Aventador. Otázkou je, zda si to může dovolit.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?