Americký Ford minulý týden zprovoznil objednávkovou aplikaci na novou generaci supersportovního Fordu GT. S tím je však spojen jeden malý problém.
Doposud je totiž evidováno sedm tisíc objednávek, což je sice hezké, jenže Ford vyrobí pouze 250 aut za jeden rok. Výroba poběží pouhé dva roky, což znamená, že víc jak pětset jich vyrobeno být nemá. Co tedy provede Ford s tímhle obřím počtem zájemců?
Zatím je ale šance získat nový Ford GT celkem velká. Narozdíl od jiných automobilek se u Fordu nekouká na váš stav bankovního konta, nýbrž na to, jak moc dobrý zákazník jste. Výrobce bude ze seznamu vybírat ty zákazníky, kteří si podle něj zaslouží vlastnit jejich nejnovější klenot.
Podle něj dostanou přednost ti, kteří chtějí auto řídit, udržovat a ponechat si ho. Spekulanti by tak neměli mít žádnou šanci. Kromě toho, nový Ford GT bude jedno z nejdražších aut na světě. Jeho cena totiž překročí hranici, na které se pohybuje Lamborghini Aventador. Otázkou je, zda si to může dovolit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.