Historicky první SUV automobilky Alfy Romeo je skoro za dveřmi a poslední dobou se kolem něho točí velká pozornost. Dnes tu máme i jeho možnou podobu.
Na internetu sice kolují snímky špionážních fotografů z počátku tohoto měsíce, jenže z těch jsme se toho moc nedozvěděli. Aby byla zjednána náprava, ze získaných fotek vytvořilo designérské studio INDAV Design možnou podobu vozu, a to hned ze dvou pohledů.
Pokud pak bude vůz vypadat právě takto, tak se dá čekat, že fanoušci značky budou lehce zklamaní. Však se na to podívejte sami, Alfa Romeo má svoje SUV pojmenovat označením Stelvio a ačkoliv není ošklivé, vidíme v něm "nafouklý" sedan Giulia, kterému byla lehce zkrácena záď.
Trošku uklidnit nás může fakt, že se díváme na klasickou verzi v nižší výbavě. Je otázka, jak moc dobře bude vyšperkované vrcholné provedení Quadrifoglio Verde. To by kromě extra doplňků karoserie, zvláštní palety odstínů laku karoserie mělo nabídnout i 2,9litrový přeplňovaný šestivále s výkonem 510 koní.
Koho by zajímalo víc informací, musí si počkat do léta, kdy se Alfa Romeo zřejmě odhodlá vypustit další informace. Zákulisní zdroje ovšem hovoří o tom, že vývoj prvního italského SUV potrvá delší dobu, než se původně čekalo.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?