Nová generace Audi RS4 Avant se naplno vyvíjí a důkazem je nejnovější video z okruhu Nürburgring.
Novinka by měla přijít na trh ještě v letošním roce a pod svou kapotou nabídne výhradně benzinový šestiválec. Pryč je tak doba, kdy jsme mohli u Audi obdivovat osmiválcový motor, ten si zachoval snad jen Mercedes u modelu C.
Ve verzi RS4 nabídne pohonná jednotka výkon 360 kW, což je o něco méně než nabídne německý soupeř Mercedes-AMG C 63 (výkon 375 kW). Oproti předchůdci se navíc už nebude jednat o atmosféricky plněnou jednotku, novinka totiž dostane velké turbo.
Při zhlédnutí videa si všimněte pronikavého zvuku motoru. Ten sice není tak výrazný jako u osmiválcového motoru z minulé RS4ky, ale i tak se auto nemusí za svou zvukovou kulisu stydět.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.