Těšíte se na nový Mégane RS? Pak čtěte pozorně dál, protože na svět se dostali zcela nové informace, týkající se právě této ostré verze.
Podle zdrojů uvnitř automobilky prý máme počítat s tím, že nová generace RS nabídne pohon všech kol, řiditelnou zadní nápravu, vektorování točivého momentu a výkon přesahující 300 koní.
Jedinou neznámou tak zůstává, jaký motor Renault použije. Jednou z možností je 1,6 nebo 1,8litrový přeplňovaný agregát, některé zdroje pak hovoří o opětovném nasazení turbem dopovaného dvoulitru. S pohonnou jednotkou by měl být spojen automat EDC, za příplatek si ovšem zákazník bude moci dopřát manuál.
Vše se dozvíme začátkem roku 2018, kdy se nám definitivně ukáže nvoá generace. Ta nabídne výhradně pětidveřovou karoserii, body kit, velká litá kola a agresivnější nárazníky. Zajímavostí je i fakt, že se mluví o nasazení pohonu všech kol.
Do prodeje by se měl nový Mégane RS dostat přesně za dva roky a jeho cena bude startovat na částce jeden milion Kč. To je podobná částka, kterou dáte za nový a taktéž dosti silný Ford Focus RS.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?