V roce 1966 vyrobil americký Ford 1 001 kusů speciálních Mustangů s označením Shelby GT350-H. Tato limitované série vozů byla nabízena zákazníkům autopůjčovny Hertz v programu „Rent-A-Racer“ Letos je tomu již padesát let od zahájení této spolupráce a Hertz s Fordem opět tento projekt spouští s novinkou.
Nejedná se ale o první opětovné spuštění programu, kdy si řidiči můžou půjčit divokého Mustanga. Svou speciální edici s názvem dostal i Mustang v roce 2006.
Letos postavil Ford již třetí generaci tohoto jedinečného Mustangu, který bývá tradičně vyveden v černé barvě s dvojicí zlatých pruhů.
Tentokráte se autopůjčovna Hertz nedočká tisíce a jednoho vozu. S největší pravděpodobností bude postaveno zhruba 140 kusů. Dalším rozdílem oproti původní sérii je základ vozu samotného. Ten již není přejatý z ostrého modelu Shleby, ale z běžného sériového Mustangu GT. To znamená, že se řidič může těšit na známý pětilitrový motor motor V8, který bude ale doplněn novým výfukovým systémem, produkující atraktivnější zvukový projev.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.