Velmi očekávané Porsche 911 v hardcore verzi GT2 se již pilně testuje v chladném počasí na severu Evropy. Dnes vám přinášíme novou sadu fotek.
Přistižený prototyp nesl stylovou modrou barvu karoserie s kontrastními černými akcenty na kapotě, masce chladiče a přívodech vzduchu. Z fotografií lze poznat i nastavitelné zadní křídlo, upravený zadní nárazník a čtyři koncovky sportovního výfukového systému. Současně s tím se očekává, že výrobní model mít více agresivní aerodynamický body kit a široký sortiment lehkých karbonových dílů.
Porsche bylo relativně málomluvné o tom, co bude nové GT2 pohánět. Spekuluje se však, že pod kapotou najdeme biturbo 3,8-litrový šestiválec, který vyprodukuje přibližně 700 koňských sil. Pro srovnání, klasická 911 Turbo S má 580 koní, což je zásadní rozdíl. Vůz bude nabízen s manuální převodovkou, ale v rámci příplatků bude možné objednat i automat PDK.
Nové Porsche 911 GT2 přijde na trh až ke konci životního cyklu současné generace 911ky, což znamená, že jeho premiéru očekávejme někdy v druhé polovině příštího roku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?