Možná ještě důležitější, než Volvo S90 Sedan je jeho praktičtější provedení V90. To totiž slaví svou světovou premiéru v Ženevě a skloubilo exkluzivní styl a praktičnost.
Zatímco přední část vozu je v zásadě převzata od sedanu, záď má hodně společného s konceptem Concept Estate, který byl uveden před dvěma lety. Nové V90 tak přináší do segmentu velkých kombíků závan čerstvého vzduchu a velmi atraktivní alternativu k německé premiové lize.
Volvo uvádí, že maximální objem zavazadelníku činí 1,526 litrů, což ale není zas tolik. Je to podstatně méně než nabídne současné BMW řady 5 Touring nebo Mercedes-Benz E Estate. Kupující ovšem velmi rádi obětují nějakou praktičnost vůči designu.
Pod kapotou najdeme výhradně čtyřválcové motory a vrcholným provedením se stane hybridní verze T8. V té nabídne V90 kombinovaný výkon 407 koňských sil a 640 Nm točivého momentu. Kdyby se vám tenhle výkon zdál málo, pak počkejte na společnost Polestar. která již pracuje na výkonnější verzi.
Švédská novinka vstoupí do prodeje v následujících měsících, a to po celém světě. A jaká bude cenovka? To zatím nebylo přesně specifikováno.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?