Mercedes-AMG představil „vyměklou“ třídu C, pořád má 367 koní

ar6, 25. února 2016, 02:35 Google+ Geneva International Motor Show 2016

Mezi aktuálně nejsilnějšími variantami Mercedesu třídy C s karosérií kupé zeje obrovská propast. Není divu, protože model C 300 má dvoulitrový čtyřválec, zatímco AMG C 63 čtyřlitrový osmiválec. Vyplnit tuto mezeru bude chtít nová verze C 43 AMG s dvakrát přeplňovaným šestiválcem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mercedes-AMG ukázal mezistupeň mezi klasickou třídou C a AMG C 63.

Mercedes-AMG ukázal mezistupeň mezi klasickou třídou C a AMG C 63. | foto: Mercedes-AMG

Sdílejte článek

Nová pohonná jednotka je součástí rodiny BlueDirect, což na první pohled nezní nijak sportovně, ve skutečnosti jde ale o motory, naladěné divizí AMG. Třílitrový šestiválec se dvěma turbodmychadly tak má 367 koní mezi 5500 - 6000 ot./min a 520 Nm mezi 2000 - 4200 ot./min. Na všechna kola přenáší sílu devítistupňový automat 9G-Tronic s režimy Eco, Comfort, Sport, Sport Plus, Individual a Manual. V tom posledním je jen na řidiči, jaký rychlostní stupeň páčkami pod volantem zvolí.

img-responsive

Síla 367 koní je znát, Mercedes-AMG C 43. | foto: Mercedes-AMG

Maximální rychlost vozu je omezena na 250 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h zabere jen 4,7 sekundy. Spotřeba se pohybuje mezi 7,8 až 8,0 l/100 km. Podvozek AMG Ride Control nabízí kombinaci sportovních jízdních vlastností a komfortu na delších cestách, jeho adaptivní tlumiče lze nastavit do režimu Comfort, Sport nebo Sport Plus. Volič jízdní režimů AMG Dynamic Select upravuje nejen převodovku, ale také odezvy motoru, podvozku a řízení. Dostupné jsou režimy Eco, Comfort, Sport, Sport Plus a Individual (plus samozřejmě Manual pro převodovku). Sportovní řízení (na přední nápravě jsou nové klouby) dostalo variabilní převod, přizpůsobující se aktuální rychlosti.

Po designové stránce C 43 AMG poznáte podle diamantové masky chladiče, předního nárazníku s většími nasávacími otvory a decentním splitterem, emblémů „BITURBO - 4MATIC“ a zadního nárazníku s matně stříbrným difuzorem a celkem čtyřmi koncovkami výfuku. Zrcátka a rámy oken jsou lakovány lesklou černou barvou, stejný odstín mají i pětipaprsková kola AMG o velikosti osmnáct, případně devatenáct palců. Za nimi se mimochodem ukrývají odvětrávané kotouče o průměru 360 milimetrů, respektive 320 milimetrů vzadu. Za příplatek bude dostupný Night Package se zatmavenými okny od B-sloupku dál a černým splitterem, difuzorem a koncovkami výfuku.

Základem kabiny sportovního modelu je dole zploštělý volant, čalouněný černou kůží, s červeným prošíváním. Sportovní sedadla kombinují kůži Artico a mikrovlákno Dynamica s červeným prošíváním. Zatímco mikrovlákno bylo použito i na přístrojovou desku, kůží jsou potaženy loketní opěrky, výplně dveří a středový tunel. Červené prošívání (včetně koberečků) je samozřejmostí, stejnou barvu potom mají i bezpečnostní pásy. Materiály čalounění doplňuje hliníkový dekor palubní desky. Přístrojová deska je tvořena dvěma kruhovými budíky a 4,5palcovým displejem palubního počítače.

Vytisknout

Diskuze: Mercedes-AMG představil „vyměklou“ třídu C, pořád má 367 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

reklama

Doporučujeme

McLaren představuje svůj nejpraktičtější model, 570GT má dva kufry a bohatou výbavu.

McLaren představuje rodinný model, 570GT má kufr o objemu 370 litrů

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud