Taky jste zoufalí z toho, že BMW nevyrábí dříve populární modelovou řadu osm? Pokud ano, na konci tohoto desetiletí se opět dočkáte.
Dříve sportovní GT se sportovní vizáží je dodnes vyhledávaným bavorským kupé. Pod jeho kapotou se tenkrát objevily osmi a dvanáctiválce a taktéž jeho výbava nepatřila k tomu, za co by se mohli majitelé osmiček stydět.
V roce 1999 ale vše skončilo a dnes BMW nabízí přehršel modelových verzí, ale osmičku nikoliv. A jelikož někteří fanoušci značky jsou doslova neodbytní a popularity starého BMW 8 neutichá, za čtyři roky přijde jeho nástupce.
Bavorská novinka má za úkol konkurovat Bentley Continental GT anebo Mercedesu-Benz S Coupe. Zatím však není jasné, zda se bude jednat o klasické kupé či čtyřdveřový sedan s ostře zkosenou zadní částí. Tak či tak, výrobce má připravené obě verze a je otázkou, jaké karosářské provedení se dostane do produkce.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?