Další ročník autosalonu v Ženevě se blíží a společně s tím vyplouvají na povrch blížící se novinky. BMW zde například představí i8 v edici Protonic Red.
Na internetu se zatím objevuje jen pár fotografií, přičemž můžeme vidět speciální červený lak karoserie s kovovými akcenty v laku Frozen Grey Vůz dostane i 20palcová vícepaprsková kola z lehkých slitin, která jsou lakována v hliníkové matné barvě.
Unikátní design je přenesen i do interiéru, protože zákazníci zde naleznou červené kontrastní prošívání, dekory z uhlíkových vláken, loga "I8" všitá do opěrek hlavy, prahové lišty s nápisem Red Edition a kliky dveří z uhlíkových vláken. Nechybí ani speciální podlahové rohože s koženým lemováním a červeným kontrastním prošíváním.
Stejně jako standardní model, bude i tato speciální edice poháněna 1,5litrovým TwinPower Turbo tříválcovým motorem, elektromotorem a bateriemi. To umožňuje poskytnout kombinovaný maximální výkon 362 koňských sil a zrychlení z nuly na stovku lehce přes 4 sekundy.
BMW i8 Protonic Red Edition půjde do výroby letos v červenci a model bude v prodeji pouze po omezenou dobu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?