Chevrolet Camaro přichází s paketem 1LE, bude dostupný i se šestiválcem

ar6, 11. února 2016, 02:15 Google+

Paket 1LE se poprvé představil spolu se třetí generací Chevroletu Camaro a objevil se také ve čtvrtém a pátém vydání tohoto modelu. Jeho hlavním cílem bylo zlepšit chování vozu na okruhu, vždy byl však spojen výhradně s osmiválcovým motorem. Až s příchodem šestého pokračování amerického muscle caru se dostalo také na šestiválec.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Chevrolet Camaro SS 1LE

Chevrolet Camaro SS 1LE | foto: Chevrolet

Sdílejte článek

Šestiválcové Camaro LT i osmiválcové Camaro SS 1LE sice mají stále stejný výkon 440, respektive 451 koní, jinak ale u nich nezůstal kámen na kameni. Že se nejedná o obyčejné Camaro poznáte u obou verzí podle černé kapoty motoru, zrcátek a zadního spoileru, sportovního výfuku se dvěma módy nebo specifického designu 20palcových kol. Uvnitř potom čekají semišem potažený volant a hlavice řadící páky (paket 1LE je kombinován jen s manuálem), sedadla Recaro jsou u šestiválce za příplatek a u osmiválce ve standardu.Většina změn nicméně proběhla pod kabátkem vozu.

Provedení LT dostalo především podvozkové komponenty FE3 z osmiválcového modelu SS, včetně tlumičů a stabilizátorů, mechanický diferenciál s omezenou svorností, lepší chlazení a palivový systém z Camara SS. 20palcová kola jsou obuta do pneumatik Goodyear Eagle F1 o velikosti 245/40 vpředu a 275/35 vzadu, za nimi jsou potom schovány čtyřpístkové brzdy Brembo. Vedle výše zmíněných vizuálních prvků má LT také upravenou přední masku.

U modelu SS je balíček 1LE vůbec prvním, v němž dostane šesté Camaro podvozkové komponenty FE4 s tlumiči Magnetic Ride a upravenými pružinami, respektive stabilizátory. Specialitou je také elektronicky ovládaný diferenciál s omezenou svorností. Kola mají obuty pneumatiky Goodyear Eagle F1 Supercar o rozměru 285/30 vpředu a 305/30 vzadu, za nimi jsou potom šestipístkové brzdy Brembo s průměrem kotoučů 370 milimetrů. Mimo tyto prvky je přítomno také nové chlazení. Vizuálně je osmiválec odlišen dále prostřednictvím grafitového předního splitteru a zadního difuzoru.

Vytisknout

Diskuze: Chevrolet Camaro přichází s paketem 1LE, bude dostupný i se šestiválcem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Ateca je prvním SUV španělského Seatu, výroba bude probíhat v Kvasinách.

První SUV Seatu má jméno Ateca, vyrábět se bude v Čechách

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud