Mahindra má vlastní BMW X4, bude levnější a stylovější než originál

ar6, 5. února 2016, 09:05 Google+

Když přicházelo BMW X6, mnozí si při pohledu na jeho karosérii SUV s rychle se svažující střechou klepali na čelo. Dnes má německá automobilka tyto modely dva, podobné auto pak nabízí i Mercedes a chystají se k tomu další výrobci. A protože také Indové chtějí vlastní X6, představili na autosalonu v Dillí Mahindru XUV Aero.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mahindra připravuje vlastní SUV kupé, jeho předobrazem je koncept XUV Aero.

Mahindra připravuje vlastní SUV kupé, jeho předobrazem je koncept XUV Aero. | foto: Mahindra

Sdílejte článek

Na 4600 milimetrů dlouhém, 1680 milimetrů vysokém a 1890 milimetrů širokém konceptu je vidět, že s jeho stavbou pomáhalo studio Pininfarina (to konec konců říká Mahindře už několik měsíců pane). Stylové je například řešení zadního páru bočních dveří, který je po vzoru Mazdy RX-8 kratší a otevírá se proti směru jízdy zevnitř vozu.

Pojem svažující se střecha si indičtí designéři vzali k srdci opravdu doslova, nad hlavami zadních cestujících tedy nemohlo zůstat příliš mnoho místa. Oproti výchozímu modelu XUV500 má koncept Aero jinou masku, přední světla s LED diodami denního svícení, zadní LED světla a výrazný difuzor. Kola, ukrývající se ve vytažených blatnících, mají 20 palců.

img-responsive

Střecha se u Mahindry XUV Aero svažuje velice rychle. | foto: Mahindra

Uvnitř se nachází nejen velká obrazovka multimediálního systému, ale také digitální ztvárnění přístrojového panelu. Ani jeden prvek přitom u indických vozů není vůbec běžný. Čalounění čtveřice sedadel obstarává kůže, jednotlivé dekory jsou z karbonu nebo alespoň dostaly metalické lakování.

O pohon se stará poslední generace 2.2litrového turbodieselu mHawk s výkonem 210 koní. Tato síla stačí sportovně orientovanému SUV ke zrychlení z 0 na 96 km/h za méně než šest sekund. K dispozici je též volič s režimy Street, Sport, Race nebo Off-Road, který podle Mahindry znásobuje potěšení z jízdy. Jestli se ale nakonec XUV Aero dostane do výroby je zatím ve hvězdách. Podle vedení automobilky hodně záleží na reakcích veřejnosti.

Vytisknout

Diskuze: Mahindra má vlastní BMW X4, bude levnější a stylovější než originál

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Fiat Grande Punto žije v Indii dál jako Punto Pure.

Fiat Grande Punto žije druhý život v Indii, ze své krásy neztratil nic

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud