Tata pracuje na změně jména Zica, mezitím představila sedan Kite 5

ar6, 8. února 2016, 03:10 Google+

Na konci minulého roku představená Tata Zica plní v posledních dnech stránky mnoha motoristických magazínu, a to především ve spojení se zákeřným virem zika, řádícím už nejen v Jižní Americe. Na změně nešťastně zvoleného jména už Indové údajně pracují, malou radost jim tak může udělat alespoň sedan Kite 5, sdílející mnoho technických řešení právě se Zicou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Tata Kite 5 je méně než čtyři metry dlouhý sedan, který je spřízněný s modelem Zica.

Tata Kite 5 je méně než čtyři metry dlouhý sedan, který je spřízněný s modelem Zica. | foto: Tata

Sdílejte článek

délkou 3995 milimetrů, šířkou 1647 milimetrů a výškou 1535 milimetrů se Kite 5 řadí do segmentu takzvaných sedanů s délkou pod čtyři metry. Tato skupina automobilů je v Indii zatížena nižší daní, čímž každým rokem roste její popularita. Svými tvary nováček výrazně odkazuje na výchozí hatchback, jehož vliv je znatelný především na ztvárnění přední části s velkými světly a úzkou maskou chladiče.

img-responsive

Přední část nového sedanu je shodná s modelem Zica, Tata Kite 5. | foto: Tata

Více změn nastává při přechodu k zadním partiím, kterým vládnou skupinová LED světla. Premiéru v celém segmentu slaví s Tatou integrovaný střešní spoiler s diodovým třetím brzdovým světlem. Tvar střechy, zakončený právě spoilerem, navíc podle automobilky připomíná čtyřdveřové kupé. Vzhledem k výrazné převaze plechu v zadní části vozu vypadají 15palcová litá kola poněkud utopeně.

Základní architektura interiéru, s budíky z modelů Bolt a Zest a hexagonálním tvarováním středové konzole, přebírá Kite 5 od Zicy. Vedle standardního rádia bude dostupný také multimediální systém Harman s pětipalcovou dotykovou obrazovkou, USB konektivitou, čtením SMS, couvací kamerou a několika premiérovými aplikacemi. S infotainmentem je spojen také audiosystém s osmi reproduktory.

K dispozici bude jeden zážehový a jeden vznětový motor, oba pocházející z řady Revotron. Benzín spaluje dvanáctistovka o výkonu 85 koní při 6000 ot./min s točivým momentem 114 Nm při 3500 ot./min, na naftu jezdí jednotka s objemem 1.05 litru, jejíž výkon 70 koní při 4000 ot./min a točivý moment 140 Nm mezi 1800 - 3000 ot./min bude pravděpodobně stejný jako u hatchbacku Zica. Oba motory dostanou v základu volič s jízdními režimy Eco a City, přičemž výchozím bude druhý jmenovaný. Podvozek má vpředu vzpěry MacPherson, vzadu je částečně nezávislá náprava.

Vytisknout

Diskuze: Tata pracuje na změně jména Zica, mezitím představila sedan Kite 5

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Ferrari 335 S

Ferrari 335 S Spider se stalo nejdražším kdy prodaným vozem na světě

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud