Kdo bude po Clarksonovi, Mayovi a Hammondovi uvádět Top Gear. To je otázka, kterou si kladou fanoušci po celém světě již řadu měsíců. Oficiálně potvrzen byl až do dneška pouze Chris Evans, k němu se měl přidat třeba Chris Harris nebo Sabine Schmitz. BBC však oznámila možná trochu jiné jméno, než jaké bychom očekávali.
„Tak jak to jde?“ To je slavná balící hláška Joeyho Tribbianiho z legendárního sitcomu Přátelé, kterého po deset sérií výborně ztvárnil Matt LeBlanc. A je dost možné, že tuto hlášku uslyšíme i v novém Top Gearu. Tak třeba by se dala použít v kontextu: „Tak jak to jde, Chrisi, doufám, že si to auto nenaboural.“
Nicméně dost bylo špatného humoru, jak jste asi již pochopili, novým moderátorem slavného motoristického pořadu bude Matt LeBlanc. Ten je s časem 1:42,1 dodnes nepřekonanou hvězdou v autě za rozumnou cenu, když si střihl okruh v Kie Cee’d. „Jako automobilový nadšenec a fanoušek Top Gearu jsem poctěn příležitostí, stát se součástí nové kapitoly tohoto ikonického pořadu,“ řekl LeBlanc.
Vedle rychlého kola se Cee’dem se „Joey“ zúčastnil také srovnání první a druhé generace jihokorejského modelu, projel McLaren MP4-12C se Stigem na sedadle spolujezdce a moderoval speciál Top Gear: The Races. Ve světě rychlých kol tedy rozhodně není žádným nováčkem.
To zdůrazňuje také Chris Evans, když říká: „Matt je celoživotním petrolheadem a já jsem nadšený, že se přidává k Top Gearu. Předvádět na obrazovce naše nejdivočejší automobilové představy je splněným snem, oba také naplánujeme určitě nějaké zajímavé road tripy. Nemůžeme se dočkat, až se o všechno podělíme s televizními diváky.“
Návrat Top Gearu je naplánován na květen letošího roku, novou show tria Clarkson, May a Hammond začne Amazon vysílat na podzim. Je ve hvězdách, co bude mít větší sledovanost, vzhledem k novým (a diskutabilním) moderátorům motoristického pořadu na BBC ale spíše sázíme na původní trio…
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?