Automobilka Ford odhalila novou verzi stávajícího modelu B-Max. Ta nese označení Colour Edition a pod její kapotou najdeme litrový benzínový tříválec.
Jedná se o jednotku z řady EcoBoost, která má tři válce a poskytuje výkon 140 koňských sil. Díky tomu umí tenhle Ford zrychlit z nuly na stovku za 10,4 vteřiny a v průměru by si měl říct okolo pěti litrů na sto kilometrů. Emise CO2 pak dle měření výrobce dosahují 116 gramů na ujetý kilometr.
Provedení Colour Edition přichází s deseti různými laky karoserie a s kontrastní černou střechou. Černý lak nesou i kryty bočních zrcátek a maska chladiče. Mezi další přednosti patří 16palcová litá kola nebo nový spoiler na dveřích kufru.
Ve výbavě najdeme informační systém SYNC s pětipalcovým barevným displejem. Ford rovněž nabízí balíček Cognac, která přidává kontrastní hnědé prošití sedadel, volantu, řadící páky a speciální podlahové rohože.
"Nový B-Max Colour Edition ukazuje, že styl a praktičnost opravdu může jít ruku v ruce," poznamenal Roelant de Waard, viceprezident evropského zastoupení Fordu.
Prodej nové edice odstartuje už za několik týdnů, neboť výroba již začala v závodě Ford Craiova v Rumunsku. Cena je však zatím neznámá.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?