Alfa Romeo oznámila poměrně širokou řadu změn pro modely 4C a 4C Spider aktuálního modelového roku.
Nečekejte ale žádné velké designové inovace, hlavní novinkou je titanový výfuk Akrapovič a karbonový balíček. Ten přidává určité části podvozku z karbonu a z uhlíkových vláken je vytvořen rám čelního okna.
Větší změny tak nastaly v kabině, kde se nově 4C a 4C Spider chlubí karbonem na přístrojové desce a okolo větracích otvorů. Zákazníci si mohou také zakoupit dvoubarevné kožené sportovní sedačky v designu Tabaco a Black.
Krom toho, nová 4C Coupé získala novou uzamykatelnou přihrádku spolujezdce a standardně audiosystém Alpine se systémem Bluetooth a připojením za pomoci USB / iPod. Oba modely také získaly lepší reproduktory, zatímco 4C Spider se může pochlubit novým druhem alarmu.
Pod kapotou se ocitne přeplňovaný 1,75-litrový čtyřválcový motor s výkonem 237 koní. O přenos síly se postará automatická převodovka se dvěma spojkami, což umožňuje zrychlit z 0-100 km/h za 4,5 sekundy a dosáhnout maximálky 258 km/h.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?