Caterham Seven je tady s námi bez větších úprav již od roku 1973. Jeho historii ale sahá až do roku 1952, kdy se o jeho zkounkstruhování zasloužil samotný zakladatel Lotusu – Colin Chapman.
Caterham Seven je primárně určen na dovádění na závodních okruzích. Nyní se ale Caterham snaží zaměřit spíše na běžné silnice. Pokouší se o to s novým modelem 620S. Jedná se o umírněnou a civilizovanou verzi ostrého 620R.
Vůz je již v základní verzi vybaven čelním sklem (což u Caterhamu nebývá ve zvyku), hliníkovým tělem s karbonovýn „nosem“ a 15“ hliníkovými koly Orcus.
Interiér je stále minimalistický, přesně ve stylu Caterhamu, a vyveden je v karbonovém dekoru.
Stále se jedná o vůz, který se spíše hodí na okruh než na silnici, to je také důvod, proč ve voze najedeme čtyřbodové bezpečnostní pásy, na druhou stranu ale vůz dokazuje to, že se opravdu snaží být i běžným vozem na silnici. Bude se totiž jednat o zcela první Caterham, který ve své příplatkové výbavě nabízí i vyhřívaná sedadla.
Srdce vozu tvoří dvoulitrový Ford Duratec s výkonem 310 koní.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?