I když doposud nebylo oficiálně odhaleno nejostřejší Lamborghini Centenario, automobilka hlásí, že již dnes dosáhl model statusu vyprodáno. Jak je to tedy možné?
Tento model je vyvíjen na oslavu 100 let založení společnosti Lamborghini a proslýchá se, že vůz dostane nálepku LP770-4. To v překladu znamená, že nový hypersport od Lamba nabídne výkon 770 koní a systém pohonu všech kol.
V plánu je výroba pouhých 40 kusů (20 kupé a 20 roadsterů) a všechny z nich si již našli majitele. Zpráva se zmiňuje i o cenovce, která činí 2.380.000 dolarů. Tato cena se ale nejspíše vztahuje k verzi kupé, otevřený roadster bude jistě o něco dražší.
Generální ředitel značky, Stephan Winkelmann, nedávno k novému modelu řekl, že se bude jednat o "mix techniky a závodně silničního auta." Pokud se někdo z vás na nové lambo těší, pak ho jistě potěší zpráva, že Lamborghini Centenario LP770-4 by se mělo představit letos na autosalonu v Ženevě v březnu
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?