Facelift se nevyhýbá ani sportovním autům a tak jím nejnověji prošlo i Porsche 911 Turbo a 911 Turbo S. Výsledné produkty se ukázaly na probíhajícím autosalonu North American International Auto Show v Detroitu.
Protože se jedná jen o facelift, oba modely poznáte prakticky jen podle přepracované přední části s novými nasávacími otvory a novými full-LED světly. Dozadu se taktéž nastěhovaly jiné světlomety, přibyl zde trojdílný nasávací otvor na kapotě motoru a nepatrně se změnil i vzhled zadního nárazníku, kde jsou k vidění hned čtyři koncovky výfuku.
Změny v kabině jsou jen minimální, ale kromě nového volantu zde najdeme i otočným volič jízdních režimů. Ten zahrnuje režimy Normal, Sport, Sport Plus a Individual. S paketem Sport Chrono pak přichází tlačítko Sport Response, po jehož stisknutí se upraví odezva motoru i převodovky. Na 20 sekund navíc dostanete funkci overboost. Ostatní změny zahrnují standardně montovaný prémiový audiosystém Bose a modernizovaný systém Porsche Communication Management.
Slabší verze 911 Turbo má zmodernizovaný biturbo 3,8-litrový šestiválec s výkonem 540 koňských sil. Možná i proto je u něj reálné zrychlení z 0-100 km / h za 3 sekundy a nejvyšší maximální rychlost je 320 km / h. Silnější Porsche 911 Turbo S pak používá výkonnější verzi výše uvedeného motoru a vyvine 580 koňských sil. U něj se dočkáme zrychlení z nuly na stovku za 2,9 sekundy a maximálky 330 km / h.
Porsche 911 Turbo se začne prodávat v Německu už na konci ledna a jeho cena začíná na částce 174.669 eur.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?