Fisker se stává šéfem designu VLF Automotive

ar3, 11. ledna 2016, 07:25 Google+

Automobilový designer a podnikatel Henrik Fisker je jedním z lidí, který nikdy neví, kdy přestat s prací. To potvrzuje tím, že se stává novým šéfdesignerem společnosti VLF Automotive.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Henrik Fisker s vozem Karma, který se stane předobrazem pro novinku VLF.

Henrik Fisker s vozem Karma, který se stane předobrazem pro novinku VLF. | foto: Fisker

Sdílejte článek

VLF Automotive je nedávno vzniklá americká automobilka, která má poměrně jasné cíle. Její vize je ze známé Fiskerovi Karmy postavit benzín požírající sportovní bestii.

Jedná se o značnou ironii, že design, i když upravený, který byl navržen pro vůz snažící se o zachování naší planety zelenější, se nyní stane předobrazem agresivního sportovního vozu. Nicméně ani sám stvořitel Karmy – Henrik Fisker není proti. Sám se totiž bude na projektu podílet jako šéfdesigner.

Pod karoserií, která jak jsme již zmínili bude vycházet za známé Karmy, nalezneme motor pocházející ze Chevroletu Corvette ZR1 s výkonem 638 koní točivým momentem 819 koní. Motor je spojen se šestistpupňovou manuální převodovkou nebo se čtyřstuňovým manuálem.

Dostupná má být i verze s 6,2 litrovým osmiválcem 6,2 litru produkující výkon 450 koní a točivý moment 609 Nm.

Vůz se bude snažit konkurovat zejména rychlým limuzínám Porsche Panamera a Aston Martin Rapide.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Fisker se stává šéfem designu VLF Automotive

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Severokorejský Automagazín

Čím se jezdí v KLDR? Prozradí severokorejský Automagazín

Wartburg vs Škoda (1974)

Na sněhu byl lepší Wartburg nebo Škoda?

Škoda Octavia 1962 první start po 20 letech

Tuhle Škodu Octavia z roku 1962 startovali po 20 letech. Jak to dopadlo?

Ilustrační fotografie

Víte, jak správně zahřát motor? Některé praktiky mu vyloženě škodí

Subaru Legacy GT-B Etune

Bazarové perličky: Subaru Legacy GT-B Etune - Japonská raritka od A do Z

Ilustrační fotografie, Ford testuje autonomní řízení

Autonomní vozy v ČR již nebudou sci-fi. U Stříbra vyroste polygon za miliardy

reklama
reklama

Doporučujeme

Kombinace ekologie a terénních vlastností, Volkswagen Tiguan GTE Active.

Tiguan GTE Active dostal pohon zadních kol, zaujme jím petrolheady?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Vyrobili z totálky leštěnku? Tohle museli Rusové odkoukat od Čechů

  2. Jak se zachovat při smyku? Základní pravidlo je vždy stejné

  3. Unikátní test české ikony? Američtí novináři vytáhli Tatru do centra LA. Tady je výsledek

  4. Víte, jak správně zahřát motor? Některé praktiky mu vyloženě škodí

  5. Největší dopravní zácpa na světě? D1 se s tímhle nedá srovnat

  6. Mýtus o poctivých Němcích? Ojetiny ukázaly pravdu

reklama