Před skoro týdnem jsme vás poprvé seznámili s novou chystanou verzí aktuální generace Audi A6, která bude kombinací variant RS a Allroad. Dnes tu máme i první pořádný snímek, jenž vytvořil designér RM Design.
Divize Volkswagen Group před několika týdny oznámila, že z důvodu úspor musí odložit některé projekty, které nejsou tak podstatné. I přesto ale na některé projekty finance zřejmě zbyly, jinak by nedošlo k tomu, že se na automobilový svět chystá unikátní RS6 Allroad.
Auto sice bude nabízeno především pro čínský trh, ale s největší pravděpodobností jej Audi bude prodávat i na ostatních zemích. Mix terénně vypadající a velmi rychlé RS6ky by si určitě nenechalo ujít velké množství Evropanů.
O tom, jak by vůz mohl ve finále vypadat, hovoří přiložení snímek. V podstatě by se mělo jednat o klasickou RS6 Avant s plastovými ochranami karoserie, lehce vyšší světlou výškou a potřebnou ochranou podvozku. K tomu se přidají zakázková litá kola, lišty na prazích a typické označení na boku auta.
Pokud se vše podaří, vůz by měl využívat benzínový twin-turbo osmiválec s objemem 4,0-litry, pohon všech kol quattro a dost pravděpodobné bude dražší než jklasická RS6 Avant.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?