Po roztržce Clarksona a producenta Top Gearu se společnost BBC rozhodla, že Jeremymu dá výpověď. Hammond a May se zachovali jako správní kolegové, neboť odešli z BBC společně se svým kamarádem. Po delší odmlce britská stanice potvrdila, že novým moderátorem bude Chris Evans, ale tak nějak bylo jasné, že nebude moderovat pořad zcela sám.
Řada fanoušků netrpělivě čeká spíše na oznámení nové show s Clarksonem, Hammondem i Mayem, jelikož Top Gear s Chrisem Evansem jim nepřijde tak lákavý. Ovšem to by se mohlo změnit, protože se objevily, prozatím neověřené, nové informace o možném doplnění moderátorského týmu, který povede právě Evans.
Podle deníku The Telegraph se má stát jedním z dalších moderátorů královná Nürburgringu a německá závodnice Sabine Schmitz. Pokud Vám jméno nic neříká, pusťte si sedmou epizodu šesté série, kde Schmitz soupeřila proti Clarksonovi s Fordem Transit. Nutno říci, že řídit opravdu umí! K Chrisovi a Sabine se má údajně připojit i světově známý motoristický novinář, Chris Harris, který má velmi bohaté zkušenosti s celou plejádou vozů, neboť na Youtube má svůj kanál DRIVE či Chris Harris on Cars. Jestli jste jeho stálým příznivcem, jistě víte, že psal i pro taková média jako Autocar, EVO či Jalopnik.
Pokud je to pravda, začíná být New Top Gear zase zajímavější. Ale možná se změní zavedené tradice a nově bude moderátorská čtveřice, poněvadž se objevily spekulace o tom, že tým doplní ještě bývalý pilot F1, David Coulthard. Osobně si myslím, že Coulthard by mohl „nahradit“ Stiga a jezdil by pouze po testovacím okruhu. A Stig by tak mohl přejít do nové show C+H+M a všechny strany by byly spokojené. Ale uvidíme, co ukáže čas.
Už dříve jsme psali o tom, že první díl Top Gearu s novým složením uvidíme na obrazovkách 8. května 2016 a nová série má nabídnout celkem 16 epizod. Pokud jde o nový pořad s původním triem, který se má vysílat na Amazon Prime, jeho první série má odstartovat na podzim roku 2016.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?