V posledních dnech se točí velká pozornost okolo nového BMW řady 7 a nyní je jasné, na kterou verzi se mohou těšit Číňané.
Tou se stane prodloužené provedení Long s označením 730Li. To dostane přeplňovaný 2,0-litrový 4-válec s výkonem 252 koňských sil. Pohonná jednotka se tak stane náhradou za nepřeplňovaný 3,0 litrový šestiválec z modelové řady 730Li (F02).
Dalším čtyřválcovou verzí se pak stane provedení 740e plug-in hybrid, které dostane benzínový dvoulitr a elektrický motor. Celé soustrojí bude spolupracovat s automatickou převodovkou s 8 rychlostmi a pohonem všech kol xDrive.
K tomu se přidává i informace, že že 730Li bude v prodeji v Číně již od března roku 2016 a bude zřejmě působit jako nejdostupnější provedení vlajkové lodi od BMW. Na druhém konci spektra se pak objeví dosti výkonná verze M760Li, kterou jsme vám představili včera.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.