Důvěrné zdroje z automobilky Honda, které si přejí zůstat v anonymitě, poskytly některé nové informace o chystaném Civicu Type S.
Honda již delší dobu pracuje na verzi Type S u zcela nové Hondy Civic desáté generace, a podle dosavadních informací by měla vstoupit do prodeje na podzim roku 2016 nebo brzy na jaře 2017. Pod její kapotou najdeme přeplňovaný 2,0litrový čtyřválec ze současného Civicu Type R.
Ten však bude naladěn na nižší výkon a v této verzi poskytne okolo 220 - 230 koní. Pohonná jednotka se pak spáruje s výhradně šestistupňovou manuální převodovkou. Pokud jde o plnohodnotný Civic Type R, ten máme očekávat v létě roku 2017, ovšem další podrobnosti o něm samotné nejsou známy. Civic Type R bude komerčně dostupný na většině světových trhů a opět přijde hatchback.
Do té doby se dočkáme klasického Civicu Sedan a Coupe, přičemž Honda má v plánu prodávat všechny tři karoserie (sedan, kupé, hatchback) na všech hlavních světových trzích.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?