Aktuální Nissan Juke se pomalu chystá do důchodu a v souvislosti s novou generací se objevují nové zprávy.
Příští generace se má totiž objevit i s elektrickým hnacím ústrojím a měla by nést označení Pure Drive e-Power. Systém se skládá z malého benzínového motoru, akumulátoru a elektro motoru. Kombinovaný výkon bude činit 107 koní a 254 Nm točivého momentu.
Nový Juke pak bude nabízen i s celým sortimentem čtyřválců včetně přeplňovaného 1,6-litru s výkonem 217 koní koní a 260 Nm točivého momentu. Bude se jednat o lehce slabší verzi Juku Nismo RS, který jsme mimochodem nedávno testovali.
Příští Juke taktéž dostane některé designové prvky z nedávno představeného konceptu Gripz. Na trhu bychom jej přitom měli spatřit už příští rok. Podvozkově vyjede na platformě CMF-B, kterou dostane i nová Micra a Renault Clio.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?