Po měsících průtahů Renault minulý týden konečně podepsal smlouvu o odkoupení Lotusu: "Vyžadovalo to několik měsíců uvažování, diskusí a vyjednávání s partnery a akcionáři Formule 1," popsal zdlouhavý proces výkonný ředitel Ghosn.
Krachující Lotus ve druhé části sezóny ještě stihl podepsat smlouvy s Pastorem Maldonadem, s nímž do týmové pokladny přitéká spousta peněz z Venezuely, a s britským pilotem Jolyonem Palmerem. Ti ale u nových majitelů zatím plnou jistotu nemají.
Ghosn v rozhovoru pro domácí Le Figaro nevyloučil změnu jezdecké sestavy před sezónou 2016. Renault by za volantem rád viděl francouzského jezdce - jenže Romain Grosjean už podepsal smlouvu s Haasem.
"Několik týdnů počkáme. Odkážu se na lednovou schůzku, na níž vysvětlíme organizaci, cíle, strategii, a kdy také probereme piloty a partnery," odpovídá ředitel Renaultu na přímou otázku, zda se příští rok v kokpitu dočkáme Francouze.
Kromě toho fanoušky varoval, že jim to "tři roky potrvá, než se staneme konkurenceschopnými." Potvrdil, že i nadále budou spolupracovat s Red Bullem, ten se již ale nebude těšit exkluzivní podpoře - budou se totiž muset podřídit "zájmům našeho týmu," dodal Ghosn na adresu rakouské stáje, která své motory bude přejmenovávat dle nového sponzora na TAG Heuer.