Tata Zica detailněji, má dva motory i moderní interiér

ar6, 6. prosince 2015, 06:10 Google+

Tata Indica, svého času prodávaná také v Evropě, se pomalu chystá do automobilového důchodu. Nástupcem se stane podobně velký hatchback Zica, jehož design exteriéru i interiéru je až překvapivě moderní.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Novinka se dvěma motory nahrazuje typ Indica, Tata Zica.

Novinka se dvěma motory nahrazuje typ Indica, Tata Zica. | foto: Tata

Sdílejte článek

S prvními fotografiemi přišla indická automobilka už na začátku tohoto týdne, takže vzhled nejlépe vybavené varianty XZ se 14palcovými litými koly, oranžovým lakem, mlhovkami, velkými předními světly a střešním spoilerem je už „důvěrně“ známý.

Novinkou jsou fotografie interiéru, který je podobně jako karosérie až překvapivě moderní. Přístrojový štít se dvěma budíky a displejem palubního počítače je stejný jako u dvojice Bolt a Zest, hexagonální středové konzoli s černým lesklým rámečkem dominuje rádio (indická média nicméně informují o infotainmentu) na základě platformy ConnectNext. Zajímavým detailem jsou výdechy ventilace s rámečkem v barvě karosérie na okrajích palubní desky. Volant s možná až moc velkým průměrem je multifunkční.

img-responsive

Palubní deska je překvapivě moderní, Tata Zica. | foto: Tata

S výrazně upravenou platformou modelu Indica má Zica na délku 3746 mm, na šířku 1647 mm a na výšku 1535 mm. Mezi nápravami zůstává 2400 mm. Zajímavá je světlá výška 170 mm, za níž by se nemusely stydět ani některé moderní crossovery.

K dispozici bude jeden zážehový a jeden vznětový motor, oba pocházejí z řady Revotron. Benzín spaluje dvanáctistovka o výkonu 85 koní při 6000 ot./min s točivým momentem 114 Nm při 3500 ot./min, na naftu jezdí jednotka s objemem 1.05 litru o výkonu 70 koní při 4000 ot./min s točivým momentem 140 Nm mezi 1800 - 3000 ot./min. Jak benzín, tak nafta shodně dostanou pětistupňovou manuální převodovku, hmotnost se v obou případech pohybuje pod 1100 kilogramy.

Prodej konkurenta Hyundaie i10, Maruti Suzuki Celerio nebo Chevroletu Beat by se měl rozběhnout během prvního lednového týdne roku 2016.

Vytisknout

Diskuze: Tata Zica detailněji, má dva motory i moderní interiér

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Jedinou vizuální změnou oproti kupé je absence střechy, McLaren 675LT Spider.

McLaren 675LT shodil střechu, majitelům kupé se to nelíbí

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud