Je to sotva týden, kdy se nám představil nový Fiat 124, a již dnes se můžeme podívat na jeho ostrou verzi od Abarthu.
Jeho podobu má na svědomí designér X-Tomi design a výsledek v podobě Abarthu 124 Spider není marný. O to lepší je pak zpráva, že reálný vůz má opravdu přijet, a to už v roce 2017.
Automobil bude nabízen s 1,4litrovým přeplňovaným čtyřválcem o výkonu 160 a 190 koní. Existuje ale i možnost, že přijde s motorem generujícím více než 200 koní. Karoserie dostane agresivnější bodykit, auto nabídne tužší odpružení, zvětšené brzdy a další mechanická vylepšení.
Koncert FCA navíc plánuje, že by stvořil i závodní verzi Abarthu 124 Spider. Ta by měla závodit v šampionátu rally vozů WRC. Podrobnosti jsou zatím velmi vzácné, ale utajený zdroj uvnitř firmy Abarth říká, že Abarth 124 Rally se bude účastnit v nové kategorii sportovních vozů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?