Alfa Romeo se brání! Giulia má vzhledem připomínat 156, nikoliv rivalské BMW řady 3

ar8, 16. listopadu 2015, 05:30 Google+

Nedávno jsme Vás na našich webových stránkách informovali o tom, že koncern FCA chtě nechtě musí odložit uvedení modelu Giulia. Málokdo by to čekal, ale italská značka má stále co řešit. Nyní se ozval hlavní designér značky, Alessandro Maccolini, který se hájí tím, že Giulia evokuje starší model 156 a ne BMW řady 3, jak proneslo pár kritiků.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio | foto: Alfa Romeo

Sdílejte článek

Koncern Fiat Chrysler Automobiles přemýšlel do poslední chvíle, zda oživí portfolio značky Lancia nebo Alfa Romeo. Ke konci daného období si nakonec vybral milánskou automobilku. Avšak nedávno jsme zaznamenali, že pokud se bude Alfě Romeo i Maserati dařit dle plánů, poté přijde na řadu obnovení modelové řady u Lancie. Otázka je, zda už nebude pozdě…

Uvedený model Giulia rozděloval fanoušky na dva tábory. První z nich prohlašoval, že jde o další italské umění, jako v případě Alfy Romeo 159, ale druhému naopak Giulia až moc připomínala jejího hlavního rivala, BMW řady 3. Na to před pár dny zareagoval šéfdesignér Maccolini, který je odpovědný za vzhled nástupce 159, následovně: „Nechtěli jsme kopírovat BMW, proto jsme si vzali inspiraci z naší minulosti, konkrétně z modelu 156“.

Nesmíme zapomenout také, že byla představena pouze top verze Giulia Q a stále tak čekáme na představení civilního provedení. Giulia Q se měla prodávat od konce letošního roku, ale některé zdroje tvrdí, že automobilka odložila uvedení vozu až na polovinu roku 2016 kvůli vylepšení bezpečnosti a jízdních vlastností a zpomalení růstu čínského trhu. Do Ameriky dorazí Giulia o tři až šest měsíců později od zahájení evropského prodeje.

Známy jsou už také ceny v domovské Itálii. Za opravdu dobře vybavenou Giuliu Q Launch Edition zaplatíte 95 000 euro (v přepočtu asi 2,57 milionu korun), zatímco standardní Giulia Q bude vycházet na 79 000 euro (cca 2,14 milionu korun). Cena civilní Giulie není samozřejmě zatím známa, ale bude razantně nižší ve srovnání s verzí Quadrifoglio.  

Vytisknout

Diskuze: Alfa Romeo se brání! Giulia má vzhledem připomínat 156, nikoliv rivalské BMW řady 3

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Hypersport s výkonem vodíkové pumy - Koenigsegg Regera

VIDEO: Koenigsegg se chlubí. Z Regery se stal transformer!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud