DISKUZE K ČLÁNKU Boullier připustil, že McLaren už vyvíjí na Hondu určitý tlak
Éric Boullier připustil, že McLaren už začal lehce tlačit na centrálu Hondy v Japonsku. Důvodem je toužebné budoucí zlepšení japonské pohonné jednotky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Boullier připustil, že McLaren už vyvíjí na Hondu určitý tlak
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
20:24 04.10.2015 77.240.103.XXXJak rozdílný pohled na příčiny výkonnosti týmu v případě McLarenu a RedBullíků.
Boullier vyvíjí tlak na dodavatele motorů, ale zaroveň si je vědom, že i v jejich šasi jsou rezervy. Na rozdíl od RBR. Tam jsou všichni nejlepší, až na ten spropadený Renault.-
uzivatel001836
06:29 05.10.2015 109.105.36.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Pepan
06:44 05.10.2015 89.24.157.XXXOdin to napsal správně. McLaren si je vědom toho, že šasi nemá nejlepší a veřejně to přiznal. Tohle Red Bull nikdy nepřiznal. Vlastně to, že jejich šasi bylo špatné, nepřímo přiznal nedávno Ricciardo, když poznamenal, že teprve teď je jejich auto dobré.-
-
-
Mike17
14:14 05.10.2015 93.99.87.XXXZačni sypat.
Výhodou Red Bullu bylo vždycky skvělé šasi kompenzující slabší motor. Ale zdá se, že se nyní i u něj projevují nedostatky. Kde je magický dotek Adriana Neweyho?
ChH: Auto rozhodně potřebujeme zlepšit.
Zdroj: [odkaz na stránku]
"Myslím si, že s šasi děláme pokroky. Od Malajsie nasazujeme vývojové díly a vylepšení v každé velké ceně a připravujeme toho pro zbytek roku ještě mnohem více. Podle mě máme stále slabinu v pomalých zatáčkách při srovnání s loňským vozem."
Red Bull stále doplácí na úpravu pravidel týkajících se nosu, což jejich aerodynamikům trochu zamotalo hlavu: "Změny pravidel v oblasti nosu nás v této oblasti postihla, ale kluci se toho nyní dobře chopili a zvládají to
Zdroj: [odkaz na stránku]
Horner si také uvědomuje, že současný upgrade motoru Renault je pro Red Bull jednou z posledních letošních nadějí. "Myslím, že situace rozhodně není lehká. Pokud si promítnete naši ztrátu na Mercedes, tak se domnívám, že ji z 80% tvoří motor, zbytek připadá na podvozek.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Stačí 3, nebo mám hledat dál?-
-
uzivatel001836
21:19 05.10.2015 109.105.36.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
uzivatel001836
06:40 06.10.2015 109.105.36.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:43 05.10.2015 93.99.87.XXXJak rozdílný je tvůj pohled na obě stáje.
Na jedné straně je nátlak v pořádku, na druhé je to vydírání, pomluvy, dehonestování, intriky, špinění... Už nevím jakými všemi názvy jsi to nazval.
Já ti klidně najdu citaci, kde Horner přiznává ne zrovna povedené šasi. Najdeš nějakou citaci, kde RB tvrdí, že mají nejlepší vůz??? Asi ne že? Jen takové obvyklé Odinovské špinění Red Bullu.-
odin
22:32 05.10.2015 77.240.103.XXX[odkaz na stránku]
A ze začátku sezóny:
Christian Horner se po závodě rozčiloval "Jezdí s křídly z minulého roku. Naše nové šasi je o půl sekundy rychlejší. Rozdíl dělá motor."
Zdroj: [odkaz na stránku]
A ještě pohled z druhé strany:
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
Mně pořád vychází, že Redbullíci tlačili Renault do něčeho, co výrobce motorů nechtěl, nebo věděl, že nebude stoprocentní, aby je pak pomluvili.
Když spolu soutěží tři, musí být někdo třetí, někdo druhý a jiný první. Tak to prostě ve sportu chodí. Tady nemusí platit, že za nejvyšší cenu si koupím vítězství. Jak to chápe Horner a ty jej rád papouškuješ. Jinými slovy: "Fakt, že si na tenisový zápas vezmu vybavení nejmenované značky za 25 000,-Kč, mě ještě neopravňuje k tomu, abych vinil výrobce oblečku, rakety a obuvi z mých špatných tenisových výkonů.-
Mike17
19:06 06.10.2015 93.99.87.XXXZačnu koncem: Když to oblečení bude z olova a znemožní mi podávat slušné výkony, tak rozhodně OPRAVŇUJE!!!
RB tlačil na Renault, aby jim dodal zboží, které si objednali. A neobjednali si nejvýkonější a nejspolehlivější motor, ale konkurenceschopný motor. Jestli bylo tlaku moc nebo málo, nesoudím. Právo na tlak měli. Tečka.-
odin
05:52 07.10.2015 77.240.103.XXXZas vymýšlíš stupidity? Z jakého olova??? Oblečení?
Dejme tomu, že se jedná o normální oblečení, které třebas hůře než konkurenční saje pot. Raketa je o nějaký ten gram těžší a obuvi chvíli trvá, než se "rozšlápne" a sedí. To vše je dražší než konkurenční vybavení. Ale vyhrát s tím lze, když podám nejlepší výkon.
A v tom já právě vidím ten rozdíl. Nejlepší výkon nepodávám (stejně jako ubulenci od RBR) a místo toho jenom výmluvy, pomluvy a špinění partnerů.
Co je konkurenceschopný motor a co nejlepší a nejspolehlivější? Tyto údaje spolu v F1 úzce souvisí a řekl bych, že nejlepší a nejspolehlivější bývá zároveň konkurenceschopný. Já Renaultu vyčítám pouze nespolehlivost. Protože, když auto vinou motoru nedojede do cíle, těžko mohou všichni, kteří s ním jezdí, dokázat, že podali nejlepší výkon (ať už jde o piloty, konstruktéry, či boxovou zídku).
Právo na tlak jistě měli a mají. Co kritizuji je forma, jakou ten tlak uplatňují. Ale o tom jsme spolu už diskutovali před rokem. Skončilo to tím, že jsem napsal, že mají možnost odejít k jinému dodavateli motorů.
Bohužel ty je považuješ za nejinteligentněší squadru a tak hájíš jejich kroky tehdá i teď. Já si jen myslím, že ten jejich odchod k jinému dodavateli je dnes díky jejich formě "spolupráce" s motoráři už hodně komplikovaný. A nikdo si nechce nasadit veš do kožichu. To není o bázni z konkurence, ale o strachu z negativní reklamy, z pomlouvačných kampaní a z řešení nesmyslů rozmazleného fracka.-
uzivatel001836
07:25 07.10.2015 212.158.133.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
odin
11:36 07.10.2015 46.135.89.XXXjurgenb(si) s tím co jsi napsal nemám téměř problém. Až na jediné. RBR se choval úplně stejně už loni. Nemám moc času to hledat, ale pamatuji si jak Marko tvrdil, že si budou vyrábět motory sami, nebo že přejdou k jinému výrobci. (On sám spekuloval o WV, Audi). Renault RBR kritizuje od doby, kdy nevyhrávají. Sice s malou pauzičkou, kdy byl jejich úhlavní nepřítel dodavatel průtokoměrů Gill. Když jim soud zatnul tipec, přenesla se jejich nenávist na Renault.
Mně vadí forma jejich krtiky. Oprávněnost nehodnotím. Tam by mohl stejným způsobem kritizovat každý tým, krom vedoucího Mercedesu.A teď si představ, že by takový Williams začal po vzoru RBR kritizovat pohonné jednotky od Merglu. Měl by právo? Měl, vždyť mu neumožňují vítězit. A další Lotus, Force India... Sauber zase by začal kydat špínu na Ferrari. Kam by to dospělo? Jde o sport a k tomu patří vítězství i porážky. A co se týče šasi? Nejspíše pokrok udělali větší než Renault s motorem. Je to logické, když Renault už moc nevylepšuje. Proč také, když jim Horner avizoval, že jejich vylepšenou pohonnou jednotku ani nenasadí...
Já si od začátku myslím, že si měli s Renaultem sednout, pořádně si vynadat, zamést stůl a začít spolupracovat. ALE UŽ LONI.
A pokud by se neshodli, tak rozchod. Ale v klidu. Je to jako s rozvody manželství. Znám některé páry, kteří se soudí a nenávidí a znám i jiné, kteří se navštěvují, pomáhají si a jejich nové rodiny jsou přáteli. Které řešení je mi sympatičtější snad nemusím psát...
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek