DISKUZE K ČLÁNKU Boullier připustil, že McLaren už vyvíjí na Hondu určitý tlak

Éric Boullier připustil, že McLaren už začal lehce tlačit na centrálu Hondy v Japonsku. Důvodem je toužebné budoucí zlepšení japonské pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Boullier připustil, že McLaren už vyvíjí na Hondu určitý tlak

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 08.10.2015 22:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 18 lidí) 04.10.2015 20:24
Jak rozdílný pohled na příčiny výkonnosti týmu v… »
» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 05.10.2015 06:44
Odin to napsal správně. McLaren si je vědom toho,… »
» achmed-cz (Hlasovalo 11 lidí) 05.10.2015 09:38
McLaren vyvíjí tlak - a Alonsův "GP2 engine… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    McLaren vyvíjí tlak - a Alonsův "GP2 engine" byl plánovanou součástí toho tlaku. To nebyl žádný náhlý výbuch emocí. Ron přesně ví, na kdy něco podobného naplánovat, aby to vedení Hondy slyšelo, a kdy to hodně "kousne"

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Jak rozdílný pohled na příčiny výkonnosti týmu v případě McLarenu a RedBullíků.
    Boullier vyvíjí tlak na dodavatele motorů, ale zaroveň si je vědom, že i v jejich šasi jsou rezervy. Na rozdíl od RBR. Tam jsou všichni nejlepší, až na ten spropadený Renault.

    + 18 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      109.105.36.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 12 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Odin to napsal správně. McLaren si je vědom toho, že šasi nemá nejlepší a veřejně to přiznal. Tohle Red Bull nikdy nepřiznal. Vlastně to, že jejich šasi bylo špatné, nepřímo přiznal nedávno Ricciardo, když poznamenal, že teprve teď je jejich auto dobré.

        + 15 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Kecáš, přiznal to mimo jiné Horner skoro před půl rokem. Jen to musíš chtít číst. 03

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Najdi mi to, prosím Tě. To si rád přečtu a pokud je to pravda, nasypu si popel na pleš.

            + 6 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Začni sypat. 12
              Výhodou Red Bullu bylo vždycky skvělé šasi kompenzující slabší motor. Ale zdá se, že se nyní i u něj projevují nedostatky. Kde je magický dotek Adriana Neweyho?
              ChH: Auto rozhodně potřebujeme zlepšit.

              Zdroj: [odkaz na stránku] 03

              "Myslím si, že s šasi děláme pokroky. Od Malajsie nasazujeme vývojové díly a vylepšení v každé velké ceně a připravujeme toho pro zbytek roku ještě mnohem více. Podle mě máme stále slabinu v pomalých zatáčkách při srovnání s loňským vozem."
              Red Bull stále doplácí na úpravu pravidel týkajících se nosu, což jejich aerodynamikům trochu zamotalo hlavu: "Změny pravidel v oblasti nosu nás v této oblasti postihla, ale kluci se toho nyní dobře chopili a zvládají to

              Zdroj: [odkaz na stránku]

              Horner si také uvědomuje, že současný upgrade motoru Renault je pro Red Bull jednou z posledních letošních nadějí. "Myslím, že situace rozhodně není lehká. Pokud si promítnete naši ztrátu na Mercedes, tak se domnívám, že ji z 80% tvoří motor, zbytek připadá na podvozek.

              Zdroj: [odkaz na stránku]

              Stačí 3, nebo mám hledat dál? 03

              + 8 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Jak rozdílný je tvůj pohled na obě stáje.
      Na jedné straně je nátlak v pořádku, na druhé je to vydírání, pomluvy, dehonestování, intriky, špinění... Už nevím jakými všemi názvy jsi to nazval. 12
      Já ti klidně najdu citaci, kde Horner přiznává ne zrovna povedené šasi. Najdeš nějakou citaci, kde RB tvrdí, že mají nejlepší vůz??? Asi ne že? Jen takové obvyklé Odinovské špinění Red Bullu. 12

      + 9 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        [odkaz na stránku]
        A ze začátku sezóny:
        Christian Horner se po závodě rozčiloval "Jezdí s křídly z minulého roku. Naše nové šasi je o půl sekundy rychlejší. Rozdíl dělá motor."

        Zdroj: [odkaz na stránku]

        A ještě pohled z druhé strany:
        [odkaz na stránku]

        [odkaz na stránku]

        Mně pořád vychází, že Redbullíci tlačili Renault do něčeho, co výrobce motorů nechtěl, nebo věděl, že nebude stoprocentní, aby je pak pomluvili.
        Když spolu soutěží tři, musí být někdo třetí, někdo druhý a jiný první. Tak to prostě ve sportu chodí. Tady nemusí platit, že za nejvyšší cenu si koupím vítězství. Jak to chápe Horner a ty jej rád papouškuješ. Jinými slovy: "Fakt, že si na tenisový zápas vezmu vybavení nejmenované značky za 25 000,-Kč, mě ještě neopravňuje k tomu, abych vinil výrobce oblečku, rakety a obuvi z mých špatných tenisových výkonů. 13

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Začnu koncem: Když to oblečení bude z olova a znemožní mi podávat slušné výkony, tak rozhodně OPRAVŇUJE!!!
          RB tlačil na Renault, aby jim dodal zboží, které si objednali. A neobjednali si nejvýkonější a nejspolehlivější motor, ale konkurenceschopný motor. Jestli bylo tlaku moc nebo málo, nesoudím. Právo na tlak měli. Tečka.

          + 7 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Zas vymýšlíš stupidity? Z jakého olova??? Oblečení?
            Dejme tomu, že se jedná o normální oblečení, které třebas hůře než konkurenční saje pot. Raketa je o nějaký ten gram těžší a obuvi chvíli trvá, než se "rozšlápne" a sedí. To vše je dražší než konkurenční vybavení. Ale vyhrát s tím lze, když podám nejlepší výkon.
            A v tom já právě vidím ten rozdíl. Nejlepší výkon nepodávám (stejně jako ubulenci od RBR) a místo toho jenom výmluvy, pomluvy a špinění partnerů.
            Co je konkurenceschopný motor a co nejlepší a nejspolehlivější? Tyto údaje spolu v F1 úzce souvisí a řekl bych, že nejlepší a nejspolehlivější bývá zároveň konkurenceschopný. Já Renaultu vyčítám pouze nespolehlivost. Protože, když auto vinou motoru nedojede do cíle, těžko mohou všichni, kteří s ním jezdí, dokázat, že podali nejlepší výkon (ať už jde o piloty, konstruktéry, či boxovou zídku).
            Právo na tlak jistě měli a mají. Co kritizuji je forma, jakou ten tlak uplatňují. Ale o tom jsme spolu už diskutovali před rokem. Skončilo to tím, že jsem napsal, že mají možnost odejít k jinému dodavateli motorů.
            Bohužel ty je považuješ za nejinteligentněší squadru a tak hájíš jejich kroky tehdá i teď. Já si jen myslím, že ten jejich odchod k jinému dodavateli je dnes díky jejich formě "spolupráce" s motoráři už hodně komplikovaný. A nikdo si nechce nasadit veš do kožichu. To není o bázni z konkurence, ale o strachu z negativní reklamy, z pomlouvačných kampaní a z řešení nesmyslů rozmazleného fracka. 03

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001836

              uzivatel001836

              212.158.133.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 7 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                46.135.89.XXX
                jurgenb(si) s tím co jsi napsal nemám téměř problém. Až na jediné. RBR se choval úplně stejně už loni. Nemám moc času to hledat, ale pamatuji si jak Marko tvrdil, že si budou vyrábět motory sami, nebo že přejdou k jinému výrobci. (On sám spekuloval o WV, Audi). Renault RBR kritizuje od doby, kdy nevyhrávají. Sice s malou pauzičkou, kdy byl jejich úhlavní nepřítel dodavatel průtokoměrů Gill. Když jim soud zatnul tipec, přenesla se jejich nenávist na Renault.
                Mně vadí forma jejich krtiky. Oprávněnost nehodnotím. Tam by mohl stejným způsobem kritizovat každý tým, krom vedoucího Mercedesu.A teď si představ, že by takový Williams začal po vzoru RBR kritizovat pohonné jednotky od Merglu. Měl by právo? Měl, vždyť mu neumožňují vítězit. A další Lotus, Force India... Sauber zase by začal kydat špínu na Ferrari. Kam by to dospělo? Jde o sport a k tomu patří vítězství i porážky. A co se týče šasi? Nejspíše pokrok udělali větší než Renault s motorem. Je to logické, když Renault už moc nevylepšuje. Proč také, když jim Horner avizoval, že jejich vylepšenou pohonnou jednotku ani nenasadí...
                Já si od začátku myslím, že si měli s Renaultem sednout, pořádně si vynadat, zamést stůl a začít spolupracovat. ALE UŽ LONI.
                A pokud by se neshodli, tak rozchod. Ale v klidu. Je to jako s rozvody manželství. Znám některé páry, kteří se soudí a nenávidí a znám i jiné, kteří se navštěvují, pomáhají si a jejich nové rodiny jsou přáteli. Které řešení je mi sympatičtější snad nemusím psát... 03

                + 4 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  To je fakt síla. To si má Williams stěžovat na Mercedes, že mu dodává nejlepší motory v poli? 11 Tvoje příklady jsou někdy fakt úlet. 12
                  Se zbytkem větší problém nemám. 03

                  + 6 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama