U automobilky Porsche se rozhodli, že okoření současnou nabídku verzí svého modelu 911 a tak představili novou verzi 911 Carrera GTS Rennsport Reunion Edition.
Základem je klasická 911 Carrera GTS, jenž si ale pořádně do parády vzala divize Porsche Exclusive. I díky tomu je tenhle Němec vybaven unikátní kombinací šedo bílého laku s černými a červenými obtisky. Vůz byl také vybaven tónovanými LED světlomety a 20-palcovými koly Sport Classic s vysoce lesklým černým lakem.
Zatím nebyly zveřejněny snímky kabiny, ale Porsche říká, že sedadla jsou nastavitelná v 18 směrech, nechybí dekory z uhlíkových vláken a osvětlené prahové desky s nápisem edice. K dispozici je také sportovní volant, karmínově červené prošití a logo edice na středové konzoly. Mezi další prvky výbavy patří audio systém Bose, zadní parkovací asistent a sportovní odpružení PASM.
O pohon se postará klasický šestiválcový motor s objemem 3,8 litru, který poskytne 430 koní a umožní zrychlení z 0-100 km/h za 4,2 sekundy. Nejvyšší maximální rychlost pak činí 305 km / h. Výroba bude omezena na 25 kusů a cena každého z nich činí 148 335 dolarů, přičemž tahle edice míří jen do Ameriky, takže kdo jí chce, musí si rychle pospíšit s její koupí a dovozem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.