Za rok se má představit oplastovaná verze nové Audi A4, respektive její premiéru očekávejme v březnu 2016 v Ženevě.
Prodeje přitom odstartují téměř ihned, výrobce je naplánoval na duben příštího roku. Po stránce designu se přitom bude opět jednat o kombi, které nabídne černé ochranné plasty ve spodní části karoserie. Krom toho nabídne i hliníkové pláty vpředu a vzadu a novou kolekci litých kol.
V kabině moc změn oproti klasické A4ce nečekejme, najdeme zde odlišné specifické čalounění a maximálně prahové lišty s nápisem A4 Allroad. Co se týče motorizací, v základu nebude obsažen 1,4-litrový benzinový čtyřválec, takže zájemci o vůz budou moci volit mezi dvoulitrovým turbodieselem s výkonem 190 koní a 3.0-litrem s výkony 218 a 272 koní. Nejsilnější motor pak nabídne ve výbavě i samosvorný diferenciál.
Novým prvkem výbavy mají být tlumiče „předvídající“, ale ty samozřejmě budou za příplatek. Základních verze by měla stát okolo 40 tisíc eur, ale plně vybavená verze s nejsilnějším motorem vyjde na skoro jednou tolik.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?