Automobilky Mercedes a Renault potvrdili, že pro stavbu svých nových pick-upů využijí stejný základ, ten jim poskytne partner Renaultu, japonský Nissan.
Nissan Navara patří mezi užitkové pick-upy k těm nejoblíbenějším modelům. A právě na jeho základech se chystají automobilky Mercedes a Renault postavit i své budoucí vozy.
Podle posledních zpráv to navíc vypadá, že pick-up Mercedesu, který má na své korbě uvést až tunový náklad, bude vyráběn přímo v továrnách Nissanu. Konkrétně v argentické Córdobě a ve španělské Barceloně.
I přesto Mercedes slibuje, že vůz bude jako celek navržen a postaven tak, aby splňoval očekávání zákazníků. Má se tedy jednat o pravý Mercedes, který bude stát na vrcholu všech užitkových automobilů a bude tak dělat stále dobré jméno svému výrobci.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?