Ostré Porsche Cayman GT4 bude brzy nabízeno i s automatickou převodovkou PDK, která doplní standardní šestistupňovou manuální převodovku.
I když je verze GT4 vysoce žádoucí, která se ukázala letos na začátku tohoto roku v Ženevě. Automobilka se sídlem ve Stuttgartu doplnila Caymana GT4 se šestistupňovou manuální převodovkou o možnost jí vyměnit za automat PDK. Stalo se tak hlavně vzhledem k silné poptávce ze strany zákazníků.
Oficiální oznámení se očekává velmi brzy a samozřejmě verze vybavené automaty PDK budou o něco dražší než verze s manuální skříní. Ta se aktuálně prodává na domácím trhu v Německu za 85.779 eur, verze s automatem ale bude přibližně o tisíc eur dražší.
,Mírné zklamání také přinesla další zpráva, ve které se uvádí, že se na trh nedostane vskutku hardcore verze s označením GT4 RS. Minimálně tato generace Caymanu se jí určitě nedočká.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?