Zatímco bavorská automobilka BMW stále připravuje ostrý vrchol dvojkové řady s jmenovkou M2 debut, další zprávy hovoří ještě o něčem lepším.
Nové informace totiž naznačují, že společnost by mohla rovněž zavést hardcore provedení M2 CSL, a to už v příštím roce. Zmínku o zběsilém BMW vynesl do světa zdroj blízký automobilce a samotný blog fanoušků značky BMW říká, že auto by mohlo spatřit světlo světa právě v roce 2016.
Provedení CSL není v programové nabídce značky BMW žádnou novinkou, tuhle zkratku totiž můžeme znát hlavně díky modelu M3, se kterým se označení CSL spojovalo. Ten samý zdroj také říká, že verze CSL nebude jen pouhým nejextrémnějším kouskem, ale bude také zároveň využit jako inovační testovací laboratoř pro získávání vzrušujících inovací pro zvýšení výkonu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?