Zatímco bavorská automobilka BMW stále připravuje ostrý vrchol dvojkové řady s jmenovkou M2 debut, další zprávy hovoří ještě o něčem lepším.
Nové informace totiž naznačují, že společnost by mohla rovněž zavést hardcore provedení M2 CSL, a to už v příštím roce. Zmínku o zběsilém BMW vynesl do světa zdroj blízký automobilce a samotný blog fanoušků značky BMW říká, že auto by mohlo spatřit světlo světa právě v roce 2016.
Provedení CSL není v programové nabídce značky BMW žádnou novinkou, tuhle zkratku totiž můžeme znát hlavně díky modelu M3, se kterým se označení CSL spojovalo. Ten samý zdroj také říká, že verze CSL nebude jen pouhým nejextrémnějším kouskem, ale bude také zároveň využit jako inovační testovací laboratoř pro získávání vzrušujících inovací pro zvýšení výkonu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.