Hyundai zlevňuje i20, potvrzuje tak, že prodejní výsledky neodpovídají jejich představám a to nejen to.
Hyundai i20 se základním motorem a výbavou s klimatizací a rádiem koupíte nově za 234 990 Kč, tedy o rovných pět tisíc levněji. Naopak silnější 1,4 pořídíte o dvacet tisíc dráž. Zlevnění je zřejmě řešení na zoufale špatné prodeje.
Naopak zdražení silnější verze, tedy motoru, který bude konkurovat jednotkám TSI u největší konkurence Fabie, nechápeme. Zřejmě má toto zdražení „dotovat“ zlevnění základní verze.
Dlouhodobě zaznamenáváme citelný pokles prodejů značky Hyundai. Nejvíce je viněna reklamní kampaň, která se svou útočnou metodou tvůrcům vymkla kontrole a otočila se proti značce. Další zavinění nese sama automobilka, která nechala vystupňovat situaci s dealery na takovou úroveň, že přišla o spousty prodejců.
Pomůže zlevnění i20 prodejům? Uvažujete o ní? Tak čtěte náš test:
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?